Nastavenie demo účtu

Ak si chcete nastaviť a spustiť demo účet prostredníctvom LYNX, postupujte podľa našich podrobných pokynov.

Máte nejaké otázky? Neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať telefonicky na čísle (0)2 800 877 87 alebo na e-mail: info@lynxbroker.sk.

K obchodovaniu na demo účte môžete využiť platformu Trader Workstation (TWS) aj mobilnú aplikáciu LYNX Trading.

Rozhodnite sa, ktorú variantu chcete na obchodovanie používať a nainštalujte si príslušný software. Postupujte nasledovne:

Ak chcete nainštalovať obchodnú platformu, jednoducho kliknite na tlačidlo vášho operačného systému a postupujte podľa pokynov:


Ak chcete nainštalovať mobilnú obchodnú aplikáciu LYNX Trading, jednoducho kliknite na príslušné tlačidlo. Ak máte iPhone alebo iPad, vyberte App Store. Pre zariadenia Android vyberte Google Play.

Stiahnuť aplikáciu na App Store.Stiahnuť aplikáciu na Google Play.

Ak chcete spustiť demo účet, otvorte obchodnú platformu TWS alebo aplikáciu LYNX Trading a prihláste sa.

Ako funguje prihlásenie, zistíte tu:

Spustite obchodnú platformu TWS kliknutím na symbol na ploche alebo priamo z priečinka, kde je platforma nainštalovaná. Na prihlasovacej obrazovke v dolnej časti prihlasovacieho okna stačí kliknúť na “Try the demo”.

Prihlásenie do demo účtu vďaka prihlasovacieho okna.

Spustite LYNX Trading aplikáciu na smartphonu alebo tabletu. Na prihlasovacej obrazovke v dolnej časti prihlasovacieho okna stačí kliknúť na “Try the demo”.

Prihlasovacie okno na zadanie mena a hesla demo účtu.

Najprv sa oboznámte s obchodnou platformou.

Uvedomte si prosím, že ovládanie obchodnej platformy Trader Workstation (TWS) a aplikácie LYNX Trading je odlišné. Ďalšie informácie o nich nájdete tu:

V nasledujúcom videu vám predstavíme najdôležitejšie funkcie obchodnej platformy Trader Workstation (TWS). V ňom sa naučíte okrem iného:

  • Ako sa prihlásiť k obchodnej platforme TWS
  • Ako vytvoriť a otvoriť watchlist
  • Ako sa odhlásiť z obchodnej platformy TWS

Ak ste sa s aplikáciou LYNX Trading doposiaľ nestretli, odporúčame kliknúť na priložený odkaz. Nájdete tu podrobné vysvetlenie dôležitých funkcií LYNX Trading aplikácie.

Zadajte prvú objednávku prostredníctvom demo účtu.

Objednávky sú základnou požiadavkou pre obchodovanie na burze. Nižšie je vysvetlené, ako vytvoriť obchodné príkaz v platforme a úspešne ho odoslať.

S demo účtom môžete otestovať všetky dôležité funkcie obchodnej platformy, ktoré existujú aj pre reálne účty. U reálneho účtu existuje navyše len niekoľko špeciálnych funkcií pre profesionálnych obchodníkov. Ak chcete zistiť, ako vykonať objednávku, pozrite sa na video nižšie.

Vo videu vám ukážeme:

  • Ako si vytvoriť watchlist cenných papierov
  • Aké existujú typy obchodných príkazov
  • Ako odoslať objednávku
  • Ako na obchodovanie v cudzích menách

Po odhlásení sa transakcie neukladajú. Funguje to iba v prípade, že ste klientom LYNX a máte vo svojej správe účtu vytvorený osobný demo účet.

Ako postupovať ďalej?

Ak vás zaujímajú funkcie a nástroje obchodnej platformy, využite náš podrobný online manuál v Centre pomoci. Tu nájdete užitočné informácie o investičnom účte, správe účtov, obchodnej platforme TWS aj mobilným obchodovaním.

Ďalšie informácie nájdete v našom centre pomoci. Prípadne nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom. Naši vyškolení pracovníci sú tu pre vás a radi pomôžu.

Vedúci klientskej podpory.
Šimon Janů
Vedúci klientskej podpory

Založenie demo účtu: Často kladené otázky

Ako mám postupovať, keď nemôžem nájsť stiahnutý inštalačný súbor?

Vo väčšine prehliadačov otvorte priečinok so stiahnutými súbormi súčasným stlačením klávesov Ctrl + J (Windows) alebo CMD + J (Apple).

Čo robiť, ak sa inštalačný súbor nespustí alebo sa zobrazí správa, že pre spustenie programu nie sú dostatočné oprávnenia?

V takom prípade musíte kliknúť pravým tlačidlom na inštalačný súbor a vybrať “Povoliť”. Možno tiež budete musieť dočasne deaktivovať antivírusový program. Prípadne pre daný súbor povoliť výnimku.

Ako mám postupovať, ak sa nedá nadviazať pripojenie k serverom alebo vyprší časový limit pokuse o pripojenie?

Pomocou tohto odkazu môžete skontrolovať, či sú povolené požadované porty. V prípade nutnosti bude tiež potrebné v bráne firewall nastaviť výnimku.

Prečo u niektorých výrobkov nie sú k dispozícii žiadne údaje o cenách?

Údaje o cene pre všetky cenné papiere sú k dispozícii klientom LYNX, ktorí si v správe účtu vytvorili osobné demo účet. V takom prípade vidí rovnaké ceny, ako na reálnom účte. Pre ostatné demo účty nie sú údaje o cene k dispozícii pre všetky cenné papiere.

Prečo sa nezobrazí hľadaný cenný papier, keď zadám WKN?

Pre vyhľadávanie cenných papierov používajte ISIN a nie WKN.

Prečo nemožno v objednávke vybrať tlačidlo "náhľad objednávky" ani "odoslať objednávku"?

Uzavrite prosím objednávkový tiket a ľavým tlačidlom myši v zozname sledovaných položiek vyberte požadovanú hodnotu. Potom kliknutím na tlačidlo “Objednať” otvorte tiket objednávky.

Prečo sa nevykonala zadaná objednávka?

Mohlo k tomu dôjsť z niekoľkých príčin. Najprv prosím skontrolujte stav objednávky a obchodné hodiny. Možno bol zvolený obchodný príkaz limit, pričom sa cena pohybovala nad zadanou limitnou hodnotou. Ak obchodujete mimo bežnej obchodnej hodiny, musíte tiež zaškrtnúť políčko “Fill outside RTH”.