Kontakt na brokera LYNX
Máte otázky týkajúce sa služieb spoločnosti LYNX? Kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Neváhajte nás kontaktovať. Naši investiční špecialisti vám radi odpovedia na vaše otázky. Ochotne vám poradíme bez ohľadu na to, či ste existujúcim alebo potenciálnym klientom. Pýtajte sa na všetko, čo vás zaujíma. Od výšky našich tarífov až po funkčnosť obchodných platforiem. Sme tu na to, aby sme vám pomohli.
Ako kontaktovať LYNX?
V spoločnosti LYNX sa môžete vždy spoľahnúť na profesionálnu a priateľskú podporu. Môžete nás kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom online chatu.
Naši investiční špecialisti sú tu pre vás od pondelka do piatku od 8:00 do 18:00.
Na vaše e-maily sa snažíme odpovedať rýchlo. V prevádzkových hodinách spravidla dostanete odpoveď ešte ten istý deň. Aby sme vám mohli čo najlepšie poradiť, žiadame vás o detailné opísanie problému. Ak ste už náš zákazník, uveďte prosím číslo svojho účtu.
Radi vám tiež telefonicky pomôžeme so zadávaním obchodných príkazov. Samozrejme sa jedná o bezplatnú službu. Stačí nás kontaktovať v priebehu prevádzkových hodín. Upozorňujeme, že z bezpečnostných dôvodov obchodné príkazy nejdú zadávať pomocou e-mailu.
Odporúčame vám tiež navštíviť Centrum podpory, kde nájdete často kladené otázky.
Vianočná prevádzková doba klientského servisu:
- 24.12. – 26. 12. 2024: zatvorené
- 30.12.2024: 8:00 – 18:00
- 31.12.2024: 8:00 – 14:00
- 01.01.2025: zatvorené
Adresa sídla
LYNX B.V., organizační složka
Za Hanspaulkou 879/8
160 00 Praha 6